Kurią partijos programą beatsiversi, kurio kandidato beklausysi – visi žada kurti darbo vietas. Vyriausybė atsiskaito, kiek darbo vietų sukūrė, prezidentė važiuoja juostelių kirpti į dar vieną gamyklą ar paslaugų centrą. Šventė, nes dar daugiau darbo vietų.
Po tokių pastangų statistika atrodo neblogai, nedarbas nėra didelė problema, bet įmonės skundžiasi, kad neranda darbuotojų. O darbuotojai – kad neranda gerų darbų.
O gal tokio nesusikalbėjimo priežastis - skirtingas darbo suvokimas? Ko, eidami į fabrikus, stodami prie staklių nori žmonės – turėti užsiėmimą? Dirbti? Užsidirbti? Realizuoti save? Kodėl politikai kalba apie darbo vietas, bet šypsenų rinkėjų veiduose nedaugėja? Kaip modernėjančioje Lietuvoje keičiasi „geros darbo vietos“ suvokimas ir ką nutyli statistika?
Laidoje dalyvauja Verslo konfederacijos vadovas Valdas Sutkus, Profesinių sąjungų konfederacijos pirmininkė Inga Ruginienė ir viešųjų ryšių ekspertas Mindaugas Lapinskas.
Komentarai
Bendravimo taisyklės