Paskambinkite į studiją

ziniuradijas
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Pirkti ar nepirkti? Foto verslui darytos produktų nuotraukos didina pardavimus

05.10 Antradienis
Partnerio turinys

Konkurencija elektroninės prekybos sektoriuje darosi vis intensyvesnė. Siekiant auginti pardavimus internetu svarbi kiekviena detalė, mat pirkėjai gali per keletą minučių palyginti skirtingų pardavėjo kainas ar pristatymo sąlygas. Vis tik, prieš nuspręsdami, ar ieškoti detalesnės informacijos apie prekę klientai visų pirma atkreipia dėmesį į ieškomos prekės nuotrauką. Foto verslui atstovai gali papasakoti ne vieną istoriją, kai daiktų fotografavimą patikėjus profesionalų komandai buvo pastebimas ženklus pardavimų augimas.

Kokybiškos produktų nuotraukos mažmeninėje e. prekyboje yra itin svarbios dėl daugelio priežasčių – jos patraukia dėmesį, perteikia informaciją apie prekę, kuria profesionalumo įspūdį, prisideda prie prekių ženklo augimo.

Patraukti pirkėjo dėmesį – pirmas žingsnis didesnių pardavimų link

Ieškant konkretaus produkto ar žvalgantis po elektroninės parduotuvės asortimentą vartotojų žvilgsnį visų pirma patraukia vizualus turinys. Verta turėti omenyje ir vis didesnę reikšmę įgyjančią vaizdų paieškos funkciją. Ieškant konkretaus produkto, vaizdų sraute visos nekokybiškos nuotraukos išsyk atfiltruojamos ir dėmesys sutelkiamas į patrauklius vaizdus, vedančius pas patikimus pardavėjus.

Foto verslui fotografai žino, kaip geriausia perteikti skirtingų produktų privalumus. Tinkamas apšvietimas, gerai apgalvota kompozicija bei profesionalus nuotraukų apdorojimas – tai tik keletas momentų, kurie leidža sukurti vartotojo dėmesį patraukiančią produkto nuotrauką. Tinkamai parinktos fotosesijos detalės padės atskleisti daikto savybes, paskirtį bei sukurs priimtiną asociacijų lauką. Didelė patirtis fotografuojant skirtingus produktus užtikrina nuolatinį tobulėjimą bei gebėjimą rasti kiekvienu atveju tinkamiausius sprendimus.

360° produktų nuotraukos užtikrina vartotojo įsitraukimą

Svarbus vartotojui draugiškos apsipirkimo internetu dėmuo yra produktų pristatymo informatyvumas bei patrauklumas. Daikto proporcijas, faktūrą bei kitas savybes ne visada pavyksta perteikti net ir per seriją nuotraukų iš skirtingų rakursų. Sparčiai populiarėjančios 360° prekių nuotraukos ne tik suteikia itin detalią informaciją, bet ir įtraukia klientus, kurie tyrinėdami prekę parduotuvėje praleidžia ilgesnį laiką. Toks produktų pristatymas jau tampa įprastu standartu prabangos prekių sektoriuje, kur itin aktualus produkto vizualus patrauklumas.

Foto verslui komanda klientams pataria, kokiais atvejais verta investuoti į 360° prekių nuotraukas, mat tai itin efektyvus sprendimas, galintis padidinti pardavimus net iki 30%.

Dėmesys detalėms kuria patikimo ir profesionalaus pardavėjo įvaizdį

Investicijos į profesionalias produktų nuotraukas ne tik tiesiogiai didina pardavimus, bet ir prisideda prie ilgalaikių tikslų auginant savo elektroninės parduotuvės prekės ženklą. Nepriklausomai nuo to, į kokią vartotojų kategoriją orientuotas verslas, siekiant laimėti klientų pasitikėjimo ir lojalumą svarbi kiekviena detalė, kuri asocijuojasi su kokybe, patikimumu bei aukšto lygio profesionalumu. Tvarkingas, profesionalus ir estetiškai patrauklus prekių pristatymas sukuria patikimo pardavėjo įspūdį. Tokia vizualinė informacija įsimins ir tiems pirkėjams, kurie per pirmą apsilankymą elektroninėje parduotuvėje į pirkinių krepšelį nieko neįsidėjo.

Investicijos į profesionalų produktų fotografavimą yra būtina sėkmingos elektroninės prekybos sąlyga. Patikėjus šią užduotį patyrusiai komandai beliks aukštos raiškos, tinkamo formato nuotraukas sukelti į elektroninės parduotuvės sistemą.

 

Užsakovas - Foto Verslui.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai