Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.
E-komercija: kaip įdarbinami duomenys rinkodaroje?
2020-07-02, Ketvirtadienis
14:35
Giedrius Juozapavičius
Apie marketplace, apie elektroninės komercijos transformaciją, duomenų rinkimą, fiksavimą, srauto didinimą. Apie etapus, kuriuos reikia praeiti, norint įdarbinti duomenis: rinkimą, duomenų matymą ir duomenų automatizavimą.
Apie tai, kodėl didelis kiekis duomenų apsunkina sprendimo pirkimą ir ne tik, kalbės Ernestas Kačerauskas, „Pigu“ marketingo vadovas.
Prenumeruoti
Naujausi epizodai
Komentarai
Bendravimo taisyklės