Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Kas yra STP ir kaip gimsta vertės pasiūlymas?

11.26 Ketvirtadienis 10:35
Giedrius Juozapavičius

Apie tai, kas yra segmentavimas, targetinimas ir pozicionavimas, kuriame strategijos rengimo etape svarbu išsiaiškinti segmentus, pasirinkti tikslinę auditoriją ir kiek jų verta turėti. Apie tai, kaip skirtingai galime pozicionuoti prekės ženklą bei kurti vertės pasiūlymą savo klientui, kalbės Gediminas Užkuraitis, Synthesis partneris, prekinių ženklų strategas ir ekspertas.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.patreon.com/ziniuradijas

Komentarai


Naujausi epizodai