Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.
Matuojami ir nematuojami įmonės našumo rodikliai
2021-10-12, Antradienis
14:35
Giedrius Juozapavičius
Apie tai, kas yra geri, o kas – blogi skaitmeninio marketingo rodikliai, apie reklamos atsiperkamumą (ROAS), kainą už veiksmą (CPA), paspaudimų rodiklį (CTR) ir kokybiško srauto efektyvumo rodikliai (KPI – key performance indicator), bei apie tai, kur rasti, kaip pasirinkti ir kaip įsivertinti, kokie yra tavo verslo būtiniausi rodikliai, kalbės globalaus marketingo vadovas Igoris Vočenica iš „Ordoline“.
Prenumeruoti
Naujausi epizodai
Citata
Citata
Citata
Citata
Citata
Komentarai
Bendravimo taisyklės