Internete besireiškiantys nuomonės formuotojai yra šio dešimtmečio fenomenas, kuriam atsirasti leido socialiniai tinklai. Jei anksčiau mokyklinukai norėjo būti gaisrininkais, kosmonautais ar mokytojais paklauskite jų apie ateities planus dabar – tikrai atsiras norinčių būti Influenceriais.
Kokias klaidas dažniausiai daro pradedantieji influenceriai? Ko iš jų tikisi prekių ženklai? Kaip atrodo darbas su žymiausiais nuomonės lyderiais ir kas yra virtualūs influenceriai? Kokių kategorijų ifluencerių Lietuvoje dar trūksta?
Pašnekovė – Laura Aleksandravičė, reklamos agentūros influenceriai.lt vadovė.
Laidą remia vaizdo stebėjimo sistemos HIKVISION. Išmanus žvilgsnis į verslo saugumą. Daugiau informacijos www.hikvision.lt.
Komentarai
Bendravimo taisyklės