Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Mąstymo klaida versle: „dievinu savo produktą, bet nematau kliento"

2024-10-28, Pirmadienis 10:35
Rasa Baltė-Balčiūnienė

Kodėl dalis startuolių nesulaukia sėkmės rinkoje? Jie skiria daug laiko ir pinigų produktams sukurti, tačiau niekas jų neperka. Investuotojai sako, kad jaunų verslų kūrėjai neretai patenka į spąstus: jie taip įsimyli savo idėją, kad pamiršta, kam ji skirta. Tokiems startuoliams nesvarbu, ar produktas tikrai atliepia vartotojų poreikius, ar jis sprendžia konkrečią problemą. O juk tai – mąstymo klaida, nes didžiausias investuotojas yra startuolio klientas. Ką reiškia ši klaida iš psichologinės perspektyvos ir kaip jos išvengti?

Laidoje dalyvauja Martynas Kandzeras, investuotojas, „Lietuvos verslo angelų tinklo - LitBAN" vienas iš steigėjų bei valdybos narys.

„Laidą „Ateities genas" rengia HAI lyderystės  ir verslo  vystymo institutas. Humaniška.Autentiška.Intelektualu."

 

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: https://www.patreon.com/ziniuradijas

Naujausi epizodai