Kodėl dalis startuolių nesulaukia sėkmės rinkoje? Jie skiria daug laiko ir pinigų produktams sukurti, tačiau niekas jų neperka. Investuotojai sako, kad jaunų verslų kūrėjai neretai patenka į spąstus: jie taip įsimyli savo idėją, kad pamiršta, kam ji skirta. Tokiems startuoliams nesvarbu, ar produktas tikrai atliepia vartotojų poreikius, ar jis sprendžia konkrečią problemą. O juk tai – mąstymo klaida, nes didžiausias investuotojas yra startuolio klientas. Ką reiškia ši klaida iš psichologinės perspektyvos ir kaip jos išvengti?
Laidoje dalyvauja Martynas Kandzeras, investuotojas, „Lietuvos verslo angelų tinklo - LitBAN" vienas iš steigėjų bei valdybos narys.
„Laidą „Ateities genas" rengia HAI lyderystės ir verslo vystymo institutas. Humaniška.Autentiška.Intelektualu."
Komentarai
Bendravimo taisyklės