Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.
Kaip kurti ir išlaikyti ryšį su klientu? 5 esminės taisyklės
2020-07-08, Trečiadienis
11:35
Aušra Jurgauskaitė
Kaip suprasti, ko nori klientas ir ko jam reikia? Kuo rinkodaroje svarbios emocijos? Kokiomis 5 taisyklėmis verta vadovautis, kuriant ryšį su klientu? Kokių klaidų nereikėtų daryti?
Laidoje dalyvauja Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto lektorė, rinkodaros-kainodaros specialistė Indrė Radavičienė.
Laidą „E. akademija verslui" pristato SEB banko „E.akademija“.
Naujausi epizodai
Citata
Citata
Citata
Citata
Komentarai
Bendravimo taisyklės