Lietuvoje mes nerimaujame dėl savo finansinio raštingumo: nepaisant to, kad iniciatyvų gerinti vaikų ir jaunuolių ekonomines žinias daugėja – tarp jų ir Lietuvos laisvosios rinkos instituto vadovėlis 10 klasėms „Ekonomika per 31 valandą", Nacionalinė ekonomikos viktorina, tačiau tyrimai nedžiugina. Kokia yra finansinio raštingumo stokos priežastis: ją atsinešame dar iš mokyklos ar tai kompleksiškesnė problema? Kaip ekonominio raštingumo trūkumas gali paveikti sprendimų priėmimą visuomenės lygmeniu? Ar ekonominio raštingumo stoka gali skatinti neteisingus lūkesčius valdžios atžvilgiu?
Kotryna Tamkutė, Lietuvos laisvosios rinkos instituto komunikacijos vadovė, kalbina Vilniaus universiteto profesorę, Finansų katedros vedėją dr. Alfredą Šapkauskienę.
Laidą rengia Lietuvos laisvosios rinkos institutas
Komentarai
Bendravimo taisyklės