Paanalizuokime įgūdžius, kurių reikės ateities darbuotojams, kai vis labiau bus taikomas dirbtinis intelektas, kai vis daugiau bus savitarnos, greičio, įvairovės. Kokie bus klientų lūkesčiai po 3, 5 ar 10 metų bei kaip elgtis ir ką mokėti turės pardavėjai ar klientų aptarnavimo specialistai? Ir ar tikrai tų įgūdžių reikės „kažkada ateityje“ – gal viskas vyksta jau šiandien...
Laidą „Kliento patirties labirintai" pristato „OVC Consulting". Kurkime ateities organizacijas kartu.
2025 m. birželio 12 d.
2025 m. birželio 12 d.
2025 m. birželio 12 d.
2025 m. birželio 06 d.
2025 m. birželio 12 d.
2025 m. gegužės 26 d.
2025 m. balandžio 28 d.
Komentarai
Bendravimo taisyklės