Pastaruosius metus lietuviškam verslui papildomų iššūkių netrūksta. Šiuo metu sprendžiami kaštų augimo klausimai, kurie atsispindi prekių kainose, o ir kaimyninių šalių politika daro didelę neigiamą įtaką pardavimams.
Darius Gudačiauskas, Vilniaus ir Kaišiadorių paukštynų vadovas, pasakoja, su kuo kasdien susiduria lietuviškas verslas, į ką labiausiai investuoja ir kodėl lenkiška šviežia paukštiena niekada nebus tokia šviežia, kaip lietuviška. Ar žinojote, kad jų darbuotojai pradeda darbą 2 val. ryto tam, kad po šešių valandų šviežia mėsa jau keliautų į „Maximos“ parduotuves?
Pasak pašnekovo, šiuo metu labai svarbu visiems elgtis sąmoningai ir suprasti, kad kiekviena įsigyta lietuviška prekė prisideda prie mūsų šalies ekonomikos ir žmonių gerovės. Jis norėtų, kad prekybininkai daugiau investuotų ne į reklamą, o iš tiesų pasiūlytų pirkėjams platesnį lietuviškų prekių asortimentą.
Todėl daugiau nei du trečdaliai siūlomo šviežio maisto „Maximos“ parduotuvėse yra lietuviškas, o Lietuvoje pagamintos prekės sudaro beveik 50 proc. visų parduodamų gaminių.
Laidą „Maksimalus pulsas" pristato lietuviškas prekybos tinklas „Maxima".
Komentarai
Bendravimo taisyklės