Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Kaip padėti savo kūnui judėti be skausmo? Kineziterapeutas Rolandas Kesminas

12.20 Pirmadienis 16:05
Rita Girdvainytė

Atėjus žiemai, skubame mėgautis žiemos sportu, tačiau jei ilgą laiką buvote nejudrūs, rizikuojate patirti rimtų traumų. „Ar judėjimas daro žalą, ar naudą, daugiausiai lemia krūvio dozė", – atkreipia dėmesį Lietuvos Sporto universiteto lektorius ir kineziterapeutų draugijos valdybos narys.

Rolando teigimu, jei visus metus sėdėjote prie kompiuterio ir staiga išsiruošėte slidinėti, raumenys greičiausiai yra praradę judesio atmintį, todėl apkrovą reikia didinti pamažu – kūnui patinka banguotas krūvis.

Ar yra gerų ir blogų pratimų? Kaip dažnai reikia keisti kūno padėtį? Laidoje išgirsite itin vertingų profesionalo patarimų, kaip išsijudinti po ilgalaikės statinės padėties, ir sužinosite geriausią sėdėjimo pozą.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Komentarai


Naujausi epizodai