Verslo plėtra – neišvengiamas etapas daugeliui įmonių, tačiau, kaip suprasti, kada tam tinkamas metas? Kokios klaidos gali kainuoti brangiausiai?
Laidoje aptarsime šeimos verslo „Urbanfood" patirtį – kaip jis išaugo nuo 50 kv. metrų patalpų iki gamyklos su edukacinėmis veiklomis Dotnuvoje. Apie sprendimus, rizikas ir plėtros iššūkius kalbėsime su bendrovės „Kvalitetas", kuri vysto prekės ženklą „Urbanfood", vadove Gintare Lauce.
Asociatyvi nuotr.
Projekto „Sėkmės receptai“ rėmėjas – „Luminor“. Paskolos. Lizingas. Kasdienės paslaugos. Mokėjimų sprendimai. Pasiūlymai Jaunam verslui. „Luminor“ – tavo verslo sėkmės partneris.
2024 m. gruodžio 18 d.
2024 m. gruodžio 02 d.
Komentarai
Bendravimo taisyklės