Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Ar socialinės medijos keičia mūsų vartojimo įpročius?

2018-01-09, Antradienis 10:06
Lineta Ramonienė

Lietuvoje ir visame pasaulyje augant socialinių tinklų populiarumui ir juose aktyviai veikiančių žmonių, prekės ženklų populiarumui, kai kuriems tai tapo kur kas daugiau nei tik komunikacija su draugais ar vartotojais. Kaip socialinės medijos keičia mūsų vartojimo įpročius ir kaip vartotojams išmokti kritiškai vertinti socialiniuose tinkluose skelbiamą turinį?

Laidos svečiai – ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Rinkodaros ir pardavimų padalinio direktorė, doktorantė Dominyka Venciūtė ir projekto „Bomberis“ iniciatorius, mados vadybininkas ir komunikacijos specialistas Arnoldas Remeika–Bomberis. 

Laidą rengia ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas.

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai