Vartotojai perjungia televizoriaus kanalą vos pasirodžius reklamai, dažnai nebesukoncentruoja dėmesio ir į mirgančius reklaminius skydelius, o ką jau kalbėti apie pašto dėžutę, kuri užsikimšusi nuo vienišų popierinių skrajučių.
O štai žaidimų kūrėjai nesnaudžia ir kuria naujas formas, kurios įtraukia vartotojus.
Kaip verslas išnaudoja žaidimo elementus rinkodaroje ir kaip išmokti kritiškai vertinti interaktyvias viliones?
Laidos viešnios – ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studijų prorektorė prof. dr. Viltė Auruškevičienė ir ISM universiteto lektorė, „Creditinfo Group“ rinkodaros direktorė bei „Marketing Point“ konsultantė Ieva Bieliūnaitė–Jankauskienė.
Laidą rengia ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas.
Komentarai
Bendravimo taisyklės