Kūryba lėkštėje ir ekonomikos dėsniai gali pasirodyti nesuderinami, tačiau kai kuriems Lietuvos restoranams „Michelin" žvaigždės atnešė ne tik prestižą, bet ir ženklų paklausos augimą, verčiantį spręsti, ką daryti su kainomis.
Ar „Michelin" žvaigždės gali tapti ne tik gastronomijos meno įvertinimu, bet ir reikšmingu ekonominiu veiksniu? Kaip prestižinis apdovanojimas veikia restoranų kainas, paklausą ir klientų lūkesčius? Kaip ekonomikos dėsnių išmanymas gali padėti restoranų savininkams, šefams, darbuotojams ir klientams rasti subalansuotą požiūrį į savo meną, amatą ir kainas?
Subtilius aukštosios gastronomijos klausimus aptaria Lietuvos laisvosios rinkos instituto prezidentė Elena Leontjeva ir virtuvės šefas Tadas Eidukevičius, restorano „Demoloftas" įkūrėjas ir bendraturtis.
Laidą rengia Lietuvos laisvosios rinkos institutas
Komentarai
Bendravimo taisyklės