Daug aistrų ir diskusijų kylant dėl sparčiai brangstančių maisto produktų, Vyriausybė netgi įsteigė Maisto tarybą, kuri aiškinsis – kodėl pučiasi kainos ir ar pagrįstai visi pelnosi maisto grandinėje. Ekonomistai perspėja, kad tai kainų kilimo pradžia. Rinką stebintys kainų analitikai beda pirštu į prekybos centrus, teigdami, kad vartotojas yra pakištas po nepermatomu reklaminiu gaubtu, pro kurį nesimato tikrosios prekių kainos.
Taigi, kur slypi ta tikroji prekių kaina ir kur yra riba tarp sąžinės, emocijos ir pagrįstų argumentų? Ir koks yra sąžiningos kainos santykis su nuolaidų, išpardavimų, akcijų maratonu?
Pokalbis su Indre Radavičiene, Vilniaus Universiteto rinkodaros mokslų daktare, elgsenos kainodaros specialiste.
BNS nuotr.
Komentarai
Bendravimo taisyklės