Įmonės pagal jų vidines kultūras yra skirstomos į keturis lygius. Pirmasis arba žemiausias vidinės kultūros lygis – kai daroma vien tam, kad kažkas būtų padaryta. Antrasis lygis – kai vykdomi nurodymai, nuleisti „iš aukščiau". Trečiasis lygis nusako tokią vidinės kultūros būklę, kai įmonėje dirba aukščiausios kvalifikacijos darbuotojai, bet jie veikia individualiai, nesijaučia vieninga komandos ir bendrovės dalimi. O ketvirtajame arba aukščiausiame vidinės kultūros lygyje esančių bendrovių komandos dirba išvien, jos remiasi principu „išties mes esame sėkmingi kartu ir tuo mėgaujamės".
„Maxima" tinklas Lietuvoje skaičiuoja trisdešimtus savo veiklos metus. Šiame kelyje organizacija veikė skirtinguose kultūros lygiuose ir dabar yra pasiruošusi žengti į ketvirtąjį. Jis pavadintas SAP kultūra: akronimą sudaro trys esminės vertybės: susivokimas, atsakomybė bei pasitikėjimas savimi.
Kas yra SAP ir kaip jis veikia praktikoje diskutuosime su Kristupu Buziu, „Maxima LT" rinkodaros projektų skyriaus vadovu, ir Aurelija Šimkevičiūtė, Parduotuvių formatų vystymo skyriaus vadove.
Laidą „Maksimalus pulsas" pristato lietuviškas prekybos tinklas „Maxima".
Komentarai
Bendravimo taisyklės