Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Kaip kuriamas vartotojo patirties žemėlapis?

10.10 Ketvirtadienis 10:35
Giedrius Juozapavičius

Apie tai, kas yra vartotojo patirtis ir kuo gali būti naudingas vartotojo kelionės žemėlapio metodas. Išsamiai apie žemėlapio sudarymo etapus, apie kūrybines dirbtuves, kurių metu dekonstruojama vartotojo kelionė, vartotojo tikslus, sąlyčio taškus, apie tyrimų ir analizės etapą, apie vartotojų emocijos įvertinimą ir dar daugiau, kalbės Jonas Liugaila ir Deividas Juozulynas iš „Critical“.

Komentarai


Naujausi epizodai