Žiniasklaidoje dažnai girdime, kad šiuolaikinė karta nesugeba įvaldyti matematikos. Kuo pagrįsta tokia nuomonė? Kur slypi esminė problema: šiuolaikinių vaikų gebėjimuose ar mokymo(si) procese? Kaip padėti vaikams suprasti sudėtingas temas ir užpildyti matematikos mokymosi spragas? Kokį vaidmenį čia gali atlikti tėvai? Kodėl verta ieškoti bendradarbiavimo tarp privačių pagalbininkų ir valstybinių mokyklų mokytojų?
Apie matematikos mokymosi iššūkius, vertinimo sistemą, visuomenėje gajus mitus ir būdus, kaip skatinti mokinių pažangą bei ką reiškia būti „matematikos terapeutu", kalbamės su matematikos mokytoja, „Renkuosi mokyti" programos alumne ir individualios mokymosi erdvės „Ne pieva" įkūrėja Dovile Čiškauskaite.
Komentarai
Bendravimo taisyklės