Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Kliento patirties kelionė – kaip kurti ir ką matuoti?

2024-10-24, Ketvirtadienis 14:35
Jūratė Žalienė, Ieva Kulikauskienė

NPS, CSAT, CES, LTV ir kiti mandri rodikliai.. Ką jie matuoja, ką sufleruoja? Šioje laidoje pačios keliaujame kliento patirties kelione ir dalinamės rekomendacijomis, kaip naudoti turimus duomenis ir sužinoti, kur turime judėti, kad mūsų klientai norėtų pas mus sugrįžti.

Laidą „Kliento patirties labirintai" pristato „OVC Consulting". Kurkime ateities organizacijas kartu.

 

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: https://www.patreon.com/ziniuradijas

Naujausi epizodai