Paskambinkite į studiją

Kraunasi...
Laidą ar jos ištrauką parsisiųsti galite tik asmeniniam naudojimui. Viešinti laidą ar jos ištrauką kitais, tarp jų - ir komerciniais, tikslais ir kanalais, laidos turinį paversti tekstu ir publikuoti galima tik gavus raštišką redakcijos sutikimą.

Skaitmenizacija – kelias į gerosios klientų patirties kūrimą

2024-04-04, Ketvirtadienis 16:05
Jūratė Žalienė, Ieva Kulikauskienė

Tai jau trečioji laidų ciklo apie skaitmenizaciją ir klientų patirtis dalis. Ir kaip paaiškėjo laidos pabaigoje – dar tikrai ne paskutinė! Joje dalinamės savo įžvalgomis ir patirtimis, kada skaitmeniniai įrankiai tėra tik pardavimų skatinimo įrankis ir kokiais atvejais daro tiesioginę įtaką klientų patirčių gerinimui.

Ypatingą dėmesį šioje laidoje skiriame greičiui, patogumui ir prioritetų įsivardinimui. Juk šiuolaikinės technologijos pažengusios jau taip toli, jog būtų tiesiog nusikaltimas jas naudoti tik pirkėjų elgsenos analizei. Verčiau ieškokime būdų, kaip „skaitmenizuotis", kad palengvintume klientų patirties kelionę dar iki tol, kol klientui pasidaro sunku.

Laidą „Kliento patirties labirintai" pristato „OVC Consulting". Kurkime ateities organizacijas kartu.

 

 

Palaikote Žinių radiją? Prisidėkite prie jo veiklos tapdami jo rėmėjais: www.contribee.com/ziniuradijas
Prenumeruoti

Naujausi epizodai