Tai jau trečioji laidų ciklo apie skaitmenizaciją ir klientų patirtis dalis. Ir kaip paaiškėjo laidos pabaigoje – dar tikrai ne paskutinė! Joje dalinamės savo įžvalgomis ir patirtimis, kada skaitmeniniai įrankiai tėra tik pardavimų skatinimo įrankis ir kokiais atvejais daro tiesioginę įtaką klientų patirčių gerinimui.
Ypatingą dėmesį šioje laidoje skiriame greičiui, patogumui ir prioritetų įsivardinimui. Juk šiuolaikinės technologijos pažengusios jau taip toli, jog būtų tiesiog nusikaltimas jas naudoti tik pirkėjų elgsenos analizei. Verčiau ieškokime būdų, kaip „skaitmenizuotis", kad palengvintume klientų patirties kelionę dar iki tol, kol klientui pasidaro sunku.
Laidą „Kliento patirties labirintai" pristato „OVC Consulting". Kurkime ateities organizacijas kartu.
Komentarai
Bendravimo taisyklės